Wish I could face you and me in this moment of time

Sååå, nu har jag då bytt dator. Vad skulle jag prata om nu då? Justja, min dag. Haha, KUUUL ! Nejmen i alla fall, vi hade bara en lektion idag, skönt kan man ju tycka, men inte när man behöver gå upp halv sju och börja åtta för att sedan ha en lektion i en och en halv timme. Jag kunde lika väl ha legat hemma och sovit. :(
Efter skolis så gick jag, Nadja, Albin och Malin och solade. Fick som vanligt ingen färg, eller jo lite. Fick lite fräknar och lite färg på magen, that was it. Köpte även en sån där kräm som skulle göra att man blir brunare, BULLSHIT det hjälpte ingenting, så kom ihåg det ! Köp INTE "solkräm" på solarium. Okej, du blir av med en tia, men ändå. Vi gick till blåbär och sen Sandys och käkade. Sen begav sig de lirarna hem och jag åkte till Johanna som hade studiedag idag. Vi hängde lite hemma hos henne och kollade lite på Ayia Napa filmer och filmklipp på Hugo Rosas (hahaha) på youtube. Sen mötte vi upp Maria, Hanna och Jessica och gick tillbaka till Blåbär. Kort sagt, har haft en riktigt mysig onsdag. Nu ska jag plugga !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0