We'll cast some light and you'll be alright

TJAA. Jag har skittråkigt och har ingen aning om vad jag kan skriva om.. fyfy. Sitter just nu i min säng och dricker Brämhults :) Gott. jag var riktigt sugen på det och ja ibland är det skönt att vara sjuk för att då går ens vilja fram ganska så lätt.. hihi!

Asså jag längtar bokstavligt talat tills imorgon, jag VILL till skolan. Ja... jag har mina skäl. Några där tror jag inte klarar sig utan mig alltså, haha ! Nej men jag har så tråkigt här hemma, så mer står jag inte ut. Bloggen blir extremt tråkig också. Utan bilder från dagen, inga outfits bilder och lite till. Men imorgon är jag banne mig frisk för fan ! Nu ska jag chilla vidare med min brämhults juice och digga till "Sooner or later" med N.E.R.D. Shit vad länge sedan det var jag hörde den låten.


Ursäkta kvaliten på min usla webcam !


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

SV: Tack så mycket! :)

2010-04-19 @ 22:43:45
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0