Bad things happen for a reason

SHUUUUE BREH? Oj nej jag tar tillbaka det där.. hej ! Men fyfan, jag tycker verkligen det är extremt tråkigt med bara ett hej, det är så vanligt. SÅ OTROLIGT vanligt. Haha, ah jag har tråkigt. 

Har haft en jättebra måndag, först solade jag med Albin och Malin ju, har faktiskt fått en del färg nu ! Wiiie! Sen käkade vi lite, och sen blev det doktorn. Sedan blev det plugget, där vi bara tittade på en film på en lektion och sen fick vi tillbaka prov. Det gick bra, eftersom jag är SÄMST på matte så typ skrek jag av lycka för att jag fick G. Haha, yes. Men provet betydde mycket, det fanns en risk att jag inte skulle fått åka på min utlandsresa i sommar om jag inte klarade provet. Men nu lämnar vi det. Efter plugget gick jag och jobbade i en timme. Allt gick jättebra var bara lite trött så jag virrade runt lite men inget hände eller så , som tur var. Jag trivs verkligen super på mitt nya jobb, än så länge i alla fall.
För min del nu blir det plugg och TV. Puss



Jag just nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0