Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig

Hej på er ni glada typer !

Kom precis hem från en härlig stund i vasaparken med härliga vänner ! Vi satt på en liten uteservering där och mös, skrattade och pratade en massa. Tänkte lägga upp lite bilder nu. Men innan så måste jag bara gratta Pauline som fyller 17 bast idag ! Grattis hjärtat <3

Såklart blir den första bilden på födelsedagsbarnet Pauuuiiii!




POOOORRR


En brun och fin Malin !

Sötnosar i vasaparken efter skolan.



Jag och min älsklings Nadja som också är tokbruuuun!

Albin är guullii dåå !

Snyyyggingaar

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ååh, härligt våriga bilder! :)

2010-04-14 @ 13:54:06
URL: http://jefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0