Solsken är lycka

Åh vilken härlig dag !
Förlåt för väldigt dålig uppdatering igår, men jag somnade vid nio och innan pluggade jag. Jag var helt stört trött. Jag har sovit i tolv timmar nu för jag gick upp vid nio. Så snacka om att jag är en riktig piggus nu !
Är ovanligt taggad på skola för sen blir det jobb halv sex. Jag är stolt över mig själv :D . Och dagarna gör bara livet bättre, för hur lycklig blir man inte av solsken!?
Förresten! Jag har ju bytt header igen, tyckte denna blev bättre.. Dock är de ju snarlika varandra men ja jag ville inte ändra så mycket.


En extremt härlig bild från Portugal förra sommaren ! En utav favoritbilderna bland mina mappar.

Nu blir det Håkan Hellström och Ted Gärdestad för hela slanten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0