Orkar ingen rubrik

Hej på er mina söta läsare. Har inte kunnat uppdatera pga att jag blev magsjuk igår. Haha såg ni min älskade Nadjas inlägg ! Ja hon var hemma här precis när jag blev sjuk. Det var tänkt att vi skulle göra oss iordning tillsammans innan vi skulle dra till Pauline och Ida på 17 års fest. Men det är så typiskt att jag skulle gå och bli sjuk då, var jättetaggad inför detdär ! Men jag hoppas att alla hade skittråkigt, haha nej då tvärt om !

Men ja, jag mår bättre nu, men usch jag är helt död i kroppen och jag tror aldrig det varit så jobbigt att gå ut till hallen från mitt rum vilket bara är typ tre meter.. Jag har feber, så det blir nog ingen skola för mig imorgon.
Nu ska jag titta på någon film. Vi hörs senare. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0