One thing that's good about life is when you know that something feels right

Håller på att göra om bloggen lite. Tror inte jag ska ha den headern jag har nu. Men hittade ingen bra bild att göra om. Så den får duga för ett tag.

Men alltså usch, jag skulle kunna lega och dega hela dagen men det känns så äckligt. Jag får inte göra det. Nej nu vill jag upp och hitta på något. Ska först käka lite frukost, som jag ännu inte gjort..hehe. Sen blir det en lång dusch och sen kilar jag nog ut. Vi hörs snart !


Jag och min kissemisse på landet förra helgen !


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag skulle bli jätte glad om du röstade på min norrlandsbild! Jag är i behov av en kamera;)

http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/klara-fardiga-bada

kram.

2010-04-07 @ 15:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0