min älskis

jag sitter här bredvid en liten trött tjej som nästan sover för att hon är så sjuk. Tycker jätte jätte synd om henne faktiskt. och jag är jätte jätte ledsen eftersom jag inte får umgås med henne ikväll, det hade jag sett fram emot...
Det är någon galning som sitter och skriker och skrattar här inne men matilda är inte ledsen för det, hon är bara sjuk.
Jag är ledsen, hon är sjuk. Därför ska jag går runt och lukta som henne hela kvällen, då kommer jag inte sakna henne lika mycket...... stackars mig............ ha så undebart mysigt nu och se till att du får hit HONOM som kan mysa med dig iaf. så att du får lite kul, vi ska ha jättekul men tänka på dig hela kvällen.

Pussssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0