Look at the stars, look how they shine for you

ÅÅHHHH, jag HATAR när jag raderar inlägg, nu måste jag förkorta ner mig bara för det...(inte för att jag hade något viktigt att säga men, ) . Ah jag gick i varje fall till skolan idag ! Kände att jag inte skulle stå ut en dag till hemma. Det var riktigt skönt att komma tillbaka i alla fall, trots att jag bara varit borta en dag. Nu sitter jag hemma och gör absolut ingenting, och det känns ju sådär... solen skiner ju och vad jag har hört ska det bli snöblandat regn dagar framöver, så därför vill man ju ta vara på soldagarna. Men tänkte att jag skulle se några avsnitt av Taking the stage innan jag kanske hittar på något. Alltså det programmet är så jävla braaaaaaa ! Kan inte sluta titta på det när jag väl har börjat. Hihi.
Som avslut på detta inlägg blir det några bilder på dagens outfit.




Kofta: Lindex
Topp: Danmark (kommer inte ihåg vad affären hette..)
Jeans: Cheap monday
Converse och ett armband från Thai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0