Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Godmorgon ! Vilken härlig morgon. Jag var lite rädd för att öppna ögonen imorse och se ut genom fönstret ifall det skulle vara dåligt väder, men vilken lättnad det blev när jag såg att solen sken. Jag är så himla glad idag. Jag bara kände vilken lycka jag hade i kroppen när jag steg upp. Jag har inte känt den känslan på ett tag så bara det att jag kände mig lycklig när jag vaknade får mig att bli ännu gladare. Jag måste göra något bra utav denna dag. Då blir den helt perfekt för min del !

Börjar kvart över elva idag, vet inte om jag hinner lägga in en bild på dagens outfit, men vi får se. Hoppas på det.

Nyvaken?

fjortis Matilda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0