Jag todde kärlek som din var lätt att fånga

Alltså jag kan inte sluta ta bilder i väder som detta. Det blir varmare för varje dag som går och våren börjar sagt men säkert bli sommar. JAG GILLART ! Just nu är det ingen brådska med sommaren jag älskar våren så den kan gärna få vara ett tag till. Alla människor går med ett leende exakt hela tiden så fort det går ut. Man har skratt och fågelsång från alla olika håll och det får en så jävla lycklig, nej det går inte att undervika, eller hur? Alla mopedljud och alla blommor som börjar komma upp. Så underbart. Det är VÅR, VÅR VÅÅÅÅR! Haha, som man har väntat alltså...


Söt Nadja utanför wooken


Albin hade solat en 25-minutare och vart lite rödeeez efter ! :)

Tittuuuuut

Nadja den toke nr1 och Albin tokis nr 2

Jag älskar ALLT med den här bilden.
Albin sitter nöjd och belåten med gylfen öppen och en tokglad Malin med öppen mun kommer upp...Hum, man börjar undra lite vad som har hänt här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0