I've been losing faith each time I fall

Godmorgon !
Shit vad jag är trött, Gröna lund tog verkligen på krafterna igår. Haha. Men jag hade sjukt kul. Jessica hade bjudit med sig mig, Johanna, Hanna, Eric och Salle. Sen mötte vi en massa andra och jag åkte ju dit med Nadja. Så ja som sagt det var kul. Dock hann jag inte åka så mycket men det blev, tilt, extreme, berg-och dalbanan och bläckfisken som avslut, haha. Mys mys. Jag som skulle ta en massa bilder där ifrån, jag tog ett foto, sen dog kameran...kul !

Men nu släpper vi Gröna lund, jag ska ju provjobba idag ! Snacka om att jag är nervööööööös ! Jag har inga erfarenheter utav något, detta är mitt första riktiga jobb. Hehe, men jag hoppas det kommer gå bra. Jag börjar om en timme. Haha jag kommer typ kissa på mig. Ni får önska mig lycka till nu ! Vi hörs igen när jag kommer hem. Tjingeling så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0