It feels alright, but never complete

Tjenixen. Sitter i sängen nu och kom hem för kanske en halvtimme sedan. Är vrååååålhungrig men vi har ingen mat hemma så jag vet inte vad jag ska ta mig till ! SNYFT.
Jag har heller inget att skriva om just för att jag är så hungrig. Men det var ju första skoldagen idag på en vecka och det var vrål soft att få träffa sina vänner igen. Nadja och Malin var råå-bruna och snygga, inte okej ! Ska ta en bild imorgon så får ni se hur somriga och härliga de ser ut. Hehe. Nej men nu blir det väl lite plugg, och något käk måste vi väl ändå ha hemma???





Jag just nu. Har på mig den nya skjortan från Zara och ett linne under som är från gina, sen blev det ett par jeans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0