It feels alright, but never complete without you

Hemma från plugget nu. Var med Ivar och Nadja en stund efter. Ivar skulle klippa sig och jag och Nadja var med och såg till så att det inte blev för mycket som klipptes av. Men det blev jättefint på lille Ivarpivar.
Har ingen aning om vad jag ska göra, när man har plugg så gör man nåt i alla fall, men nu kan jag göra vad jag vill (typ) och det är inget kul för jag vet inte vad jag vill. Funderar på att ladda ner någon film från den där hemsidan Nadja pratade om.. hihi. Vi får se. Hoppas ni haft en bra dag. Och förresten vad har hänt med solen? Det regnar nu, usch.


Haha förresten ! Jag är inte som alla andra vill jag börja med att säga bara, men jag har inte ägt ett bankkort någonsin så pengarna har jag fått rakt i handen men gissa vem som fick hem ett kort idag ! Hihi, jag är lycklig. ÄNTLIGEN.


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

tack snyggo!

2010-04-28 @ 20:57:38
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0