I wanna free fall out into nothing

Nu har jag skrivit klart min argumentations text om djurförsök. För er som undrar så är jag emot djurförsök. Eller ah i alla fall mest emot. Men imorgon ska klassen argumentera mot varandra och då ska jag vara emot, RIKTIGT emot. Hehe. Nej men jag tycker ärligt talat det är riktigt hemskt med djurförsök, tänk hur plågade de stackars djuren blir, vi människor är faktiskt också djur. Det dör faktiskt mycket mer djur varje år än människor pga av att det görs så mycket djurförsök. Men sen kommer man ju till den här frågan ska man göra tester på djur som sedan kan rädda människors liv? Ah, jag tycker verkligen den här frågan är jättestor och intressant att jobba med. Det ska bli lite spännande att få höra vad de andra har att säga imorgon. Hihi.

Justja, tidigare idag fick jag en kommentar utav en tjej som undrade vad för jobb jag fått.. eller ah, nästan har fått då! Och det är ett jobb på ett café vid mig ungefär så det passar alldeles utmärkt. Håll tummarna för mig nu sen att det går riktigt bra för mig på provdagen om två veckor ! :)


En bild på mig när vi var hemma hos hanna för två veckor sedan.


Kommentarer
Postat av: carita

sv: tack tack!

2010-04-16 @ 07:49:26
URL: http://caritamaria.blogg.se/
Postat av: heej

bor hanna lyxigt ?

2010-04-16 @ 23:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0