I just can't believe my first love won't be around

Sämst uppdatering. Ingen alls igår :O . Men jag hade ingen ork eller lust och sen var jag oerhört stressad hela dagen.
Gårdagen spenderade först hos min kära fruga som fyllde 17 år ! Jag och några tjejer till blev bjudna på jättegod mat och hade det supertrevligt ! Tack älskling. Av mig fick min kära vän en kort topp från American Apparel i färgen rosa !
Sedan drog jag och Rebecca ut till Danderyd och träffade på några. Men vi ville knappast stanna kvar där eftersom att en utav Sveriges största fjortis bloggare var där. Illa, var ordet. Ja hur illa var inte det, att befinna sig på samma plats som henne? Haha !
Till och med Hugo från det här programmet "Den rätte för rosing" var där. Riktig jävla tragisk kille som åker på 93 fester! Hahaha.. ah lite roligt faktiskt. Men, men så vi drog där ifrån ganska snart och sedan åkte vi till Jarlaplan till en kille. Sov hemma hos Pauline med Michis, Ida och Paui såklart !

Idag har jag varit med Johanna på stan och chillat typ. Vi åt lite på donken och sen köpte jag en tröja på Ginatricot. Jättegullig faktiskt. Lägger upp en bild på den strax hade jag tänkt !
Nu ska jag börja göra mig i ordning, ska på middag hos Hannapanna klockan sju! Tjing så länge!

Det här har jag på mig idag !

Min älskade skinnjacka: H&M
Halsduk: H&M (ny)
Kofta: Vintage Stories
Linne: Topshop
Jeans: Cheap monday
Solglasögon: Thai
Skor: Converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0