I change shapes just to hide in this place but I'm still an animal

Tjena ! Nu är det fredag och jag är vråltaggad. Har inte längtat så mycket efter helg på länge... och ändå har jag haft lov nyss suck. Stackars skolan. Just nu väntar jag på att maten ska bli klar och på att Johanna ska komma till mig. Vi ska fixa iordning oss och sen bär det ut på äventyr. Undra hur långt vi kommer ikväll?

FAN VAD HUNGRIG JAG ÄR! Nej nu ska jag gå ut i köket och styra upp sölsamheten (?) och visa vem den riktigta master-kocken egentligen är !!!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, tack så mkt och dsm! :)

2010-04-16 @ 22:25:11
URL: http://matildaforsstroms.blogg.se/
Postat av: Rahand

Låter superhärligt! Hoppas ni får det riktigt roligt ikväll tjejer och partaja på nu, för snart är det skola igen ;)

2010-04-16 @ 22:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0