Hos bästis

Tjena !

Nu har jag kommit tillbaks in till stan igen. Jag är hemma hos Jessica nu. Chillar lite här själv för att Jessica och Hanna skulle åka och sola. Jag är den panke Matilda så jag måste snåla med min ekonomi just nu, hehe. Så ingen solning för min del.
Hade tänkt att göra några inlägg och läsa lite innan Jessica kommer, för då blir det att förbereda inför ikväll då vi ska ha middag här. Super mys.

Att bero på mysigt, så var Jessica, jag, Hanna och Johanna på Jessicas land igår ju och vi hade det så himla mysigt. Vi tog det lugnt och snackade om precis allt ! Man kände sig så fri och jag ville nästan inte åka där ifrån nu på morgonen. Bilder får ni i ett inlägg senare. :) Så ja, man kan säga att det vart en riktigt lyckad dag.


Trött Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0