Hemma igen

Nu är jag hemma igen... eller ah det har jag iof varit i timma typ. Aja, ligger just nu och myser med min kissekatt som ligger och trycker sig emot mig just nu, börjar bli lite jobbigt för han tar sån jävla stor plats, ska nog göra nåt åt saken hehe.
Förresten när jag kom hem hade jag fått hem en lapp om att två nya saker från H&M hade kommit på posten så det blev att gå och hämta dom sen. En enkel blå blus var det och underdelen till min bikini..tycker det är så sjukt att man inte får allt på samma gång, väntar fortfarande på några saker, suck. Tänkte ta kort på dem lite senare och visa hur de ser ut, eller i alla fall blusen hade jag tänkt. Men nu hade jag tänkt att ni skulle få se några bilder från när jag fikade med Malin och Nadja (deras göterborgs kompis kom också, han var i stan över några dagar. Jag ääääälskar verkligen götebroska, hur charmig är inte den dialekten? Sen kom även hans kompis också ) .


Härliga bilder va? Förutom att jag ser ut som världens mupp på sista bilden, USCH !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0