Fy för att vara sjuk

Nu kände jag att det krävdes ett inlägg. Har legat i min säng hela dagen och knappt rört mig, har druckit pago juice och coola. Det har fått mig lite piggare. Men jag har så jävla ont i kroppen, jag ser ut som quasimodo när jag går runt här i min pyamas och och mitt hår ser ut som att jag inte borstat det på ett antal år. Haha, usch ja ni skulle allt bra vilja se mig nu va? Bara för att jag nämde Quasimodo så ville jag se Ringaren i notre dame ! Ja den ska jag banne mig ta och se nu. Och att bero på film, så såg jag Paranormal Activity idag... ensam. Dock var det ju dag så inget blir lika läskigt då. Men blä den var väldigt obehaglig. Fast jag trodde den skulle vara värre.. Aja sen så såg jag på en film som hette All about Steve. Den var lite rolig, men typsik Amerikansk, så det finns inte så mycket och säga om den.
Båda två är klart sevärdiga !

Asså jag har verkligen inga roliga bilder att lägga in... inga idéer som jag kan skriva om, jag orkar ingenting. haha, det är inte kul att vara sjuk :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0