Animissen

Okej ibland är jag ganska stolt över att jag inte har en stor blogg för att man kan ofta skriva nästan vad som helst utan att man får tusen kommentarer att bry sig över. Inte för att jag ska skriva något vrål elakt nu men jag måste bara lägga ut en video på en tjej vid namn Annika och hon driver sin blogg animissen. Och helt ärligt när jag går in på den så får jag alltid ett gott skratt. Den tjejen är ju bara för söt och rolig. Helt ärligt är hon råcool som lägger ut en massa videos och fortsätter med det hon gjort trots alla dumma kommentarer och jag kan säga såhär att jag lägger inte så positiva kommentarer till henne. Men det är bra, kör ditt race liksom ! Haha. Men jag var i alla fall inne på hennes blogg och har nu sett ut två videobloggar på henne som jag garvar ihjäl mig till, detta måste jag bara dela med mig utav. Hahaha

Det roliga kommer mot sloten utav båda klippen, så håll ut ! Riktig charmknutte det här alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0