19e april

Oj, jag trodde jag hade gjort ett inlägg idag, men icke sa nicke. Detta blir mitt första för dagen.
Som ni ser har jag fixat lite med designen.. okej, det är verkligen inte mycket typ två saker. Ligger just nu och läser min twlight bok. Skulle egentligen läst ut den tills idag, men eftersom jag är sjuk får jag några till dagar på mig, hehe.

Jag börjar bli lite bättre nu, dock så är jag extremt svag i min kropp. Tror jag aldrig känt mig så svag någonsin som nu. Det är verkligen obehagligt, jag kan stå upp i några sekunder, sedan måste jag sätta eller lägga mig ner igen. Jag blir så jäkla trött i kroppen. Hoppas det går över snart eftersom jag ska till skolan imorgon, och då vill jag ju inte känna såhär..

Jaja , nu måste jag komma på något lite roligare som jag kan skriva om i mitt nästa inlägg. TJENIXEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0