you don't have to be on your own

Hello my dear !

Ligger i sängen och har precis sett klart på en film som hette "angus thongs and perfect snogging". Typ universums töntigaste film jag sett. Menmen när man har så extremt tråkigt så får man väl vara lite töntig. Jag menar vad finns det att göra när man är sjuk. Visserligen börjar jag bli bättre, febern är borta nu. Men jag är fortfarande hengig, hostig och har halsont. Men imorgon kan jag nog gå till skolan :D .
Lite senare kanske jag ska på någon grej i en timma, Theos lådsas pappas brorsa hade någon föreläsning om någon sida och om man var med och sa vad man tyckte så skulle man sedan få 300 kr. Galet lättförtjänta pengar, så jag bangar inte liksom. Jag behöver verkligen pengar.

Nej nu ska jag göra något annat, inte för att jag vet vad... men inte ligga och skriva i bloggen i alla fall.



Två bilder på mig som liten, vad kan jag ha varit, på första bilden kanske 2 och andra bilden 3/4 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0