When I feel alone

Igår var nog en utav de värsta dagarna i mitt liv. Den verkligen började dåligt och slutade ännu sämre. Jag finner inga ord. Vad har jag gjort? Jag ångrar mig så mycket. Jag känner mig så ensam. Ensam för att du känner dig sviken. Jag förstår inte på mig själv. Jag inser inte vad jag kan ha gjort? Jag är så ledsen, så jävla ledsen. För det här var något jag aldrig trodde skulle ske. Men jag tänker mig inte för och det är det värsta. Jag skäms över mig själv.

Ah, jag är så extremt trött just nu, blev väckt utav mamma. Avslutade ett riktigt jobbigt samtal mitt i natten och kunde inte somna om för ens klockan 6 på morgonen. Funderar på om jag ska gå och lägga mig igen. Men ne, det vill jag nog inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0