Värdelös

jahapp... så blev det ingen håkan på gröna lund. Jag fick en massa strul, och hann inte dit. Eller ah jag satt på bussen och sen slutade bussen gå, så ringde jag två kompisar och deras mobiler hade ingen mottagning, så jag kom inte fram.. och då gav jag upp. Då åkte jag hem. fan vad det var jobbigt. Jag ville verkligen lägga mig ner på marken och stor böla. För jag tror jag aldrig har stressat så mycket i hela mitt liv som jag gjort idag. Heeeeeelt insane ! Och inte kul någonstans. Detta har verkligen inte varit min dag. Nejnej, den saken är klar. 
Ååååh, jag hade verkligen velat gå på Håkan. Menmen, han kommer väl säkert uppträda fler gånger. Och då ska jag inte missa ! Det är säkert. 
Ah värdelöst, denna dag ska heta värdelös. Punkt slut.... ah ni kanske fattar att jag skulle sluta där, men jag vill säga godnatt också. Sååå godnatt bajsbarn. Vi hörs imorgon ! Besooooos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0