No one ever said it would be this hard

Nu börjar jag bli riktigt orolig faktiskt. Tänk ifall jag skulle ha svininfluensan.. nej usch. 6 stycken har dött i Sverige. Men de har haft sjukdomar sedan innan. Eller? Jag ska i alla fall gå till sjukhuset imorgon och kolla mig. Jag är fan riktigt skraj nu. Men jag får hoppas på att det inte är det. Jag mår ju trots allt lite bättre idag, och jag har inte alla symtom. Men ja... usch usch. Det sjuka är att jag går runt med sådan där handtvätt, ni vet sånt som tar bort bakterier, liksom 24/7, men ändå ska jag bli sjuk. Fast typ sjukt många som jag känner är också sjuka. Så jag lär ju ha blivit smittad ändå. Suck. 
Funderar nu på om jag ska titta på en film.. eller nej föresten jag ska plugga lite till ! Yes nu har verkligen plugget gått igång på riktigt. Så ska skriva lite i mitt nya block för olika ämnen. Hehe. 
Sedan fick även en bild från helgen på mig åka upp också. 
Nu ska jag sluta, tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0