In my place

Kom just hem. Var och träffade Johanna och Jessica. Och nu sitter jag i min lillebrors rum och käkar. Har gjort smoothie, varm macka och världens godaste sallad.


Kunde inte hålla mig så jag tog några tuggor av mackan innan jag fota ! X)

Om ett tag ska jag träffa Theo. Först ska jag plugga hade jag tänkt. Men det lär väl inte bli av eftersom jag aldrig pluggar på en lördag liksom... Hehe, men jag ska försöka hinna med.

Idag när jag satt på bussen påväg att möta Jessica och Johanna, så fick bussen ta värsta omvägen för att de stängt av i t-centralens tunnelbana på grund utav någon rök infektion eller något. Så man kom inte fram, för det stod en massa brandbilar, ambulanser och poliser där. Usch tyckte det var lite obehagligt. Det lär väl tas upp på nyheterna så då får jag väl se då vad orsaken var. Nej nu kommer lillebrorsan strax hem och kommer säkert börja gnälla över att han vill ha sin dator, så det är bäst jag slutar. Men jag skriver innan jag går ut ikväll.



Hej så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0