Memories

Hej bloggen. Förlåt att jag inte uppdaterade igår. Men jag hade haft en sådan stressig dag, så jag vill bara sova. Hinner inte skriva mycket alls nu, för har två arbeten som ska lämnas in ikväll, så ja... jag har lite brådis. Men det går nog. 
Lite senare kommer även bästisen Theo hit :) . Känns som att jag inte träffat honom på tusen år? Eller nej okej det var inte så länge sedan men ändå. 
Har ni tänkt på en sak, eller ja det har nog de flesta, att snart är det helg. Det är helt galet vad veckorna går snabbt, det verkligen bara susar förbi. Det är både bra och dåligt tycker jag. Bra är det för att helgen kommer så snabbt såklart, och dåligt är det för att det känns som man inte hinner med något och man blir bara fylld med en massa prov och läxor jämt och ständigt. Menmen, jag står ut....I guess. 
Jaja nu ska jag börja pluggandet. Ciaaaaao !
Tänkte lägga upp ett par till bilder från Portugal som Felicia tog. :)
Jag och Felicia i poolen hos några familjevänner till henne. 

Så jävla fint det var vid naturreservatet !

Världens godaste hamburgare, och den slår ALLT! 

Min kärlek till chips... det gick inte en dag utan att det fanns en ny påse chips där hemma... haha.

Sista dagen :( Oh vad jag minns att den frukosten satt fint. 

Och slutligen en på mig som avslut, det är jag sista dagen på strande och i Portugal. Det går inte ens att beskriva med ord hur mycket jag saknar Portugal, bästa resan NÅGONSIN !

Kommentarer
Postat av: MMMMmmmmm FELICIA

Kul att det va din bästa resa någonsin! Saknar portugal extremt mycket, nästa år får vi göra den ännu bättre :)

2009-09-09 @ 23:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0