Dålig uppdatering, förlåt

Var dålig på att uppdatera igår och idag, men nu är jag här igen. Anledningen till att jag inte uppdaterade var för att jag inte hade så mycket tid. Nej jag hann helt enkelt inte med bloggen.

Gårdagskvällen vart ganska trevlig faktiskt, hoppas ni hade det en bra fredag.
Idag ska vi till en tjej på fest. Ska bli riktigt kul. Är dock inte så taggad, anledningen vill jag inte berätta. Fast jag blir nog det ikväll.

Just nu sitter jag hos Jessica och har precis hoppat ur duschen. Riktigt härligt med en dusch. Vi ska åka härifrån om en stund och sedan förbi mig en kortis för jag ska hämta några saker.
Nej nu ska jag prata klart med Theo.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0