Tonight maybe we're gonna run

Shabalabala-pooolaaRN ! Är hemma nu, Johanna skulle jobba vid elva så då kilade jag hem. Sov nämligen hos henne igår.

Gårdagen vart faktiskt jättekul. Vi var hos en kille på lidingö, och vi dansade, sjöng med till låtarna som spelades och alla var glada och verkade ha roligt. Jag och Johanna vart tvugna att dra när klockan var hm.. jag kommer inte ihåg, men vi skulle i alla fall passa en buss, för att sedan åka och möta några kompisar till Johanna.
När vi sedan kommit hem la vi oss med våra chipspåsar framför vänner men somnade strax där efter. Haha.

Och ja nu sitter jag här i handduk och ska göra mig i ordning och sedan ringa Theo. Ska få med han ner på stan med mig. Behöver verkligen köpa en väska. Det är mitt mål typ. ;) Nej hörni nu ska jag sluta sega och leka trött, och börja rappa på lite istället.


Kommentarer
Postat av: ANNA PEDERSEN

Sv: Bara bra tack ! :) vad har du hittat på för kul idag då?

2009-09-13 @ 20:00:24
URL: http://naannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0