Run this town

Hej bloggen !

Förlåt för dålig uppdatering igår. Men jag hann inte med bloggen.
Igår var jag i varje fall hos en tjej kompis. Det var väldigt kul till en början, vi dansade lite, snackade med en massa människor och hade det allmänt trevligt. Lite senare blev hela stämningen lite utav en katastrof. Det blev lite för mycket av allting. Ja... jag kan ju säga såhär, jag fick stå och torka upp spya igår. Inte hela kvällen men lite utav kvällen gick åt till det. Men ja som sagt, jag hade det kul ändå !

Idag ska jag vara med familjen, det ska göra en liten överraskning för mig eftersom jag fyller år imorgon. Men jag skulle få överraskingen nu. Jag har en aning om vad det kan vara men för att vara på den säkra sidan så säger jag inte någonting ännu här i bloggen.
Jag fick även min present igår utav Theo, det var blommor och lite annat. :) Jättesnällt verkligen, jag gav ingen present till honom nämligen på hans födelsedag. Inte för att jag tror han skulle vilja ha någon present av mig då, eftersom vi bråkade och inte var vänner då. Men ja som sagt det var verkligen übergulligt. Hans mamma typ sjöng för mig när jag kom och blommorna var från henne. Blev typ tårögd. ;) TACK !

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning. Vi hörs lite senare ! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0