Min lilla födelsedag i bilder


Första bilden med kameran... ;)

Min hjärtformade tårta som mammi gjorde !

Jag, lillebror och min kissemisse Felix

Jag på stan, haha, vad gör jag med min hand?

Johanna och Theo sprang ifrån kameran hela dan..

johannaa...?

På Fridays med familjen..Fast de hade inte den maträtten vi ville ha så vi fick gå till den andra.

... Där hade de heller inte den maträtten, men det var skitsamma. ;)

Jag och älskade mammi !

Min goda födelsedags glass jag fick av fridays :)

Efter fridays, mötte jag upp lille Johan på café bönor och bakat och snackade lite strunt för en stund. (haha la till ett rim där på köpet också) MYSPYS !

Nu ska jag prata vidare med Jessica och lägga mig i sängen. Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0