Ibland önskar man att saker aldrig hänt

Det blir extremt korta inlägg nu för tiden. Funderar på om jag ska börja skriva när jag känner för det istället. Fast nej jag älskar att skriva, om man ska ju göra det man brinner för och tycker om. Eller hur? 
Dagen har varit ganska bra faktiskt. Har sen vecka nu ju, men jag skulle upp tidigt och iväg till biblioteket och plugga med Elisabeth. Vi är sååå duktiga, vi pluggade i tre timmar. Från nio på morgonen till tolv. Och vi fick en massa gjort. Kändes asskönt ! 
Slutade klockan fem i fem sedan och begav mig hemåt. Gjorde lite mat och sedan drog jag ut och träffade plutten Theo och Balti. Var inte ute så länge, men det var skönt att bara komma ut och få en nypa luft. 
Nu sitter jag här i mitt rum och tittar på Du jag och Dupree. Tycker egentligen inte om den filmen, men det är kul när filmer går på tv. Då har man något att titta på. Känner att jag visserligen egentligen borde sitta och plugga... Men jag orkar inte göra det just nu, fast jo. Jag undrar om jag inte ska ta mig i kragen och göra det faktiskt. Det är bra om jag gör det. Jag har ju trots allt en del kvar att göra, och jag kommer ändå hata mig själv så mycket imorgon när jag sitter där och råpluggar dagen innan... suck.
Men mina vänner, nu har det blivit dags för mig att avsluta. Blev ett ovanligt långt inlägg, kändes som det var ett tag sen. Hehe. Men jaja, vi hörs. 
Tittade på lite bilder från skolavslutningen, vilken underbar, sorglig och minnesvärd dag det var och blev. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0