I hate that i love you so much

Usch vad jag har tråkigt. Jag vill typ lägga mig och dö... eller nej föresten jag ska lägga mig och sova en stund. Jag sov endast en och en halv timme i natt för att jag har så jävla ont i mitt öra, undra om jag inte har fått öroninflamation. :( Och justja jag måste berätta om min lilla händelse idag.
Jo, jag skrev ju alldeles nyss att jag bara sov i drygt en timme, så när jag kom till skolan var ju jag helt död. Och såklart hade vi våran längsta lektion idag, nämligen geografi i tre timmar. Så när min lärare har föreläsning så somnar jag i sisådär en halvtimme, och sen när jag vaknar, så tittar typ jättemånga i klassen på mig och bah: Har du sovit gott? Du vet att du har snarkat va? Jag bah; WHAT... haha det var så pinsamt. Tänk där hade jag legat och sovit och snarkat på köpet. Några sa att de först trodde det var en fläkt som lät, men sen såg det att det istället var jag som låg och snarkade, haha!
Ja... det var en lite rolig händelse, dessvärre pratade min lärare med mig och sa att jag skulle få frånvaro på den lektionen för att jag sov. Men det tycker jag var lite dåligt, för jag hade varit aktiv under nästan hela lektionen förutom på slutet. Kunde jag inte få sen ankomst eller något i den stilen?

Aja, nu ska jag inte tjura över det... ska gå och sussa en stund nu. Godnatt


Lille Elisabeth i klassrummet

Amelie !


Kommentarer
Postat av: Fellebellebull

Hahahah lyckat matilda, sova och snarka! :D

Konstig lärare, ofta din lärare ger dig frånvaro. Kunde det inte räcka med att bara säg till? Taskigt..

2009-09-28 @ 20:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0