He's just not that into you

Hejsan bloggen.

Inge pigg idag inte, vaknade klockan 8 med en väldig mensvärk. Men jag gick upp och träffade Felicia ett tag. Sedan gick jag hem för jag hade sån jävla magont, och kände mig förkyld och hengig. Inte kul.

Så just nu ligger jag nerbäddad i sängen min, och ska strax börja se på filmen "Dumpa honom". Såg den på bio och minns att den var rätt mysig. Så varför inte se den igen?
En grej jag inte förstår med filmen är dess titel. Jag menar på svenska heter den alltså, "Dumpa honom" men på engelska heter den "He's just not that into you" . Jag menar lite bättre översatt kan man väl få en "Dumpa honom", ja men typ, "Han är inte den rätta för dig", bara de låter ju mycket bättre. Aja, haha nu ska jag sluta klaga och börja se på filmen istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0