En toppen dag !

Alltid lika härligt med en morgon dusch ! Ska äta min goda frukost snart, mammi har gjort smoothie ! Underbart. Yes, en bra start på dagen, då kan väl inget gå fel sen, allt måste väl bara bli bättre? Och hur får man inte dagen att bli lite bättre än såhär, jo man lyssnar på Håkan Hellström ! Jag älskar låtarna "En vän med en bil" , "För en lång lång tid","Kärlek är ett brev skickat tusen gånger" och "Jag hatar att jag älskar dig". Så dom ska jag lägga till på spellistan på spotify ! :D Gud så jag är taggad inför helg, åh jag är så glad idag. Hela jag sprider glädje idag ! Så se till och träffa mig ifall ni vaknat upp på fel sida och ser ut som ett åskmoln. :P Hehe, men det är det väl ingen som gjort det en fredas morgon, nej det kan jag inte tro. Men åh så jag längtar, för klockan fem idag får JAG HELG!

Håkan Hellström - För en lång lång tid

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur har din fredag varit? Kramis =)

2009-09-25 @ 17:19:55
URL: http://hannachristinaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha okej , du det låter toppen! :D jo min har ochså varit bara bra =)

2009-09-25 @ 19:56:43
URL: http://hannachristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0