Inglorious basterds

Ska precis sova hade jag tänkt. Men kände att jag ville skriva lite i bloggen först. Var på bio idag med Johanna. Vi såg Inglorious Basterds. Den var asbra, och Brad Pitt är ju bara för snygg... hihi. Den var helt klart sevärd. Spännande, rolig, äcklig, dramatisk och ja filmen hade mycket helt enkelt, ;). Dock var den lite seg i mitten tycker jag, men de blev bättre sen, så jag slutade tänka på det. Men ja om ni inte sätt den, så gör det !


Skinnjacka: h&m
Linne: Weakday
Grå kofta: h&m
Halsduk: h&m
Shorts: Zara
Väska: Florida
Skor: Converse


Lite sen dagens outfit jag vet. Men skitsamma. Nu måste jag sova. Så sussa gott everybody !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0