I do not want to be alone tonight

Ligger här i min säng i min ensamhet, i mitt mörka rum. Ibland åker det förbi en och annan bil här utanför. Och jag är säker på att det finns någon enstaka krake där ute på gatorna. Usch jag skulle inte vilja vara i deras situation, det är svinkallt ute, det märks verkligen att hösten är här och att den snart passerat. Nej, jag har det verkligen mycket mysigare och skönare här under mitt täcke och i mitt släkta rum. Men det finns ett litet problem... jag kan inte somna. Nej istället ligger jag och tänker på ifall jag ska byta min header. Varför måste jag göra det just NU? Kunde jag inte bara fått den tanken imorgon när jag vaknat istället, det hade ju varit mycket bättre. Men icke, jag skulle få tanken nu, och nu kan jag inte bestämma mig. De där har ju trots allt varit en utav mina bästa headers och jag är nöjd med den. Men frågan är om jag inte haft den för länge. Kanske borde jag byta till någon mer höstligare bild. Ska dra med mig Johanna ut och ta massa höstliga bilder. Sen får jag se om jag ska byta.
Men okej, nu ska jag verkligen försöka att inte tänka på min header, utan istället ska jag bara koppla av.. eller så kan jag kanske tänka på något annat som får mig lugn. Jag kanske ska räkna får? Funkar det? Aja, ska pröva.

Sicket liv jag har. Tss... godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0