Kan det inte vara sommar hela tiden

Fan vad jag ska vara dålig på att uppdatera då !
Men nu är jag här.. höhö. Åååh ljuva härliga sommar, ta ALRDIG slut. Idag har jag varit med Johanna i fredhäll och solat och badat ! Uuurmysigt. Vi tog med oss egen pastasallad som vi gjort innan hos Johanna. Det var sjukt härligt i vattnet, åååh vad skönt det var ! Vill bada igen, NU. 
Ikväll ska jag sova hos Mikaela, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men ah nåt blir det väl. Och just nu sitter jag och tar det lugnt i Johannas supersköna datorstol, har precis varit och hämtat mina pengar som Johan var skylldig mig. Så nu känner jag mig en aning rik. Fast det blir jag inte länge till... suck.

Såå, vad kan jag berätta om mer, jo jag kan väl ta en snabb runda om vad vi gjorde igår på kvällen.
Vi kom ut sisådär runt sju och åkte till Joahnna, så var vi hos henne ett tag. Jag, Johanna, Mikaela och Jessica. Vi satt och körde kings cup och lyssnade på hög musik och taggade till hehe. Sen mötte vi Johan och Leo i vasa parken, men där blev vi inte kvar så länge. För det kom några random killar och började snacka med oss och ville att vi skulle följa med till nån resturang bar. Det var ganska mysigt där, men ah lite udda måste jag säga. Men ah mysigt.

Tänkte lägga in några ifrån igår.


Efter att jag, Jessica och Johanna varit en runda på stan, utanför dramaten.

Hos Johanna. Sötnosarna Jessica och Mikaela.

Johanna älsklingen och jag

Ute i Vasa parken och favorit chipsen doritoz.

Lite dans...

Och på den där resturangpuben


Och slutligen bilder från när vi gick hem...

Hahah... busken..

Nu ska jag vara lite social mot Johanna och Mikaela. CIAO <3

Kommentarer
Postat av: Stella

Sötisar, saknar er! =) och fan va bruna hela högen är.. PUSS

2009-08-06 @ 19:16:26
URL: http://dagensljus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0