you used to laugh with me

Tjenis. Nu är jag uppe, har precis varit inne i duschen. Mådde lite sådär halvt trist när jag steg upp så det passade alldeles utmärkt med en dusch. Nu sitter jag här i min säng, helt rastlös och har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. En grej vet jag, och det är att jag ska käka klockan fyra med Ebba och Johanna på deras jobb. myspys.
Men innan dess har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Jag gör väl mig i ordning lite sådär halv sakta, funderar på om jag ska locka håret idag också, det var så länge sedan, så jag vill ha lite svaj på håret. Så nu ska håret torkas i första hand och sen blir det väl lite frulle och sedan utgång. Skriver senare. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0