Om du har något emot mig visa det hellre än att du ljuger för mig

Arrggh, aah verkligen suuuperduper arg. Skrev just ett ganska långt inlägg om vad jag hade gjort idag och lite så. Sen när jag väl sparade det så kom det upp att jag inte hade skrivit ett skit. Fyfan vad jag hatar blogg.se ibland. 
Nu orkar jag verkligen inte skriva om allt igen. Men jag kan ju säga att dagen varit bra och att jag varit och hälsat på min gamla skola, Vasa Real idag och träffat mina gamla lärare. Det fick mig att tänka tillbaka och på hur mycket minnen man har där ifrån. Så faktiskt så saknar jag gamla skolan. 
Känner att jag faktiskt behöver sova nu, min sjuka blir bara värre och värre.. inte bra, inte bra. 
Och som vanligt kommer jag nu avsluta ett ytterligare ointeressant inlägg. Förlåt ! 

För att piffa till inlägget lite lägger jag in en bild på bästavän Jessica och mig på skolavslutningen ! Visst är bilden fin? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0